|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Ми з радістю оголошуємо про повернення популярної сім'ї WR8 у вигляді класичного автомобіля Subaru Impreza 2001 року, який переміг у чемпіонаті водіїв 20 років тому в 2001 році! Будь-який шанувальник ралі впізнає знамениту синьо-жовту смужку як одну з найвпізнаваніших у цьому виді спорту, а який кращий спосіб вітати повернення улюбленої платформи ралі від HPI, як не класичний Subaru Impreza!
Шасі WR8 3.0, на якому розташовується офіційно ліцензований, знаменитий і повністю копійний кузов Impreza, засновано на монстр-траці HPI Bullet RC. Це означає, що воно неймовірно міцне і може витримати справжні випробування на дорозі або поза нею!
WR8 3.0 оснащений простим у використанні і потужним двигуном Nitro Star G3.0 HO з конструкцією з алюмінію і максимальною частотою обертання в 32 000 об/хв, забезпечуючи потужність через ті ж міцні конічні диференціали і повністю на підшипниках 4WD повний привід.
З автентичною геометрією підвіски ралі, наповненими маслом демпферами і додатково товстими стабілізаторами ви отримаєте вражаюче управління на бруді або асфальті!
Додайте до цього високоспеціалізовані шини з м'яким складом і справжні диски для ралі, і у вас є миттєвий об'єкт привернення уваги в руках!
HPI Racing WR8 3.0 має безліч функцій, які підвищують його міцність у будь-яких місцях, куди ви захочете його взяти, включаючи великий дорожній просвіт, захисну пластину, пінний передній бампер, оптимізовану геометрію підвіски в стилі ралі, захист від бруду на шасі та багато іншого. Це ідеальна машина, щоб змагатися з друзями на курсах RC Rally і багатофункціональних трасах, або де б ви не хотіли! Як і всі машини HPI Racing RTR (готові до запуску), WR8 3.0 повністю попередньо зібраний: все, що вам потрібно зробити, це додати батареї для передавача і приймача, нітро-паливо, і ви готові почати роботу двигуна!
HPI WR8 3.0 дуже простий в управлінні і легко освоюється – спочатку необхідно слідувати процедурі прогріву двигуна, описаній в керівництві. Як тільки цей процес завершено, починається веселощі! Щоб управляти машиною, просто візьміть пульт управління лівою рукою, натисніть вказівним пальцем на газ, а правою рукою візьміть кермо – це так само природно, як їзда на справжній машині! Поверніть кермо вліво і вправо, а м'яко натисніть на спусковий гачок лівим вказівним пальцем, щоб рухатися вперед. Щоб зупинити машину, м'яко відштовхніть її від себе лівим вказівним пальцем, щоб вона з величезних швидкостей зупинилася м'яко. Це займає кілька секунд, щоб звикнути до цієї простої операції, і в короткі терміни ви будете здійснювати захоплюючі маневри, як команда Subaru Rally!
Для найкращої реплікації зовнішнього вигляду і фантастичних характеристик продуктивності, кожен HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza оснащений гоночними, справжніми бронзовими дисками ралі. Диски дійсно допомагають машині виділитися як масштабна репліка, і для досягнення максимальної продуктивності вони обгорнуті м'якими шинами HPI, відлитими з справжньої гуми. Міцний гумовий протектор і агресивний малюнок протектора допомагають автомобілю прилипати до асфальту або дорожнього покриття для справжніх ралійних змагань, забезпечуючи максимальне зчеплення навіть на пилових покриттях! Крім того, дизайн протектора забезпечує фантастичні властивості самоочищення для ідеальної роботи на брудних поверхнях, а також потужне прискорення і гальмування!
Підвіска, як у справжньої ралійної машини!
Фанати ралі, будь то справжні машини або моделі в масштабі, знають, що для досягнення кращої продуктивності вашої машини необхідна міцна, настроювана система підвіски. Саме тому HPI Racing WR8 3.0 використовує подвійну поперечну підвіску на всіх чотирьох кутах, оснащену справжніми масляними амортизаторами зі спіральними пружинами і товстими стабілізаторами поперечної стійкості спереду і ззаду, як у справжніх гоночних автомобілів! Товсті головні важелі підвіски з'єднані з міцними стійками, оснащеними двома гумовими шарикопідшипниками для продуктивності, яка відповідає легендарній команді Subaru Rally Team!
Повністю регульована і настроювана підвіска.
Вся ця функціональність не має значення, якщо ви не можете налаштувати машину на свій смак. Хоча ми встановили автомобіль, щоб він був практично ідеальним прямо з коробки, ви можете легко налаштувати безліч параметрів, точно як справжня гоночна машина! Висоту поїздки, кут нахилу амортизаторів і багато іншого легко налаштувати, якщо ви захочете зайнятися налаштуванням - HPI зробили можливим бути своїм власним механіком і гонщиком! Незалежно від того, хочете ви гоняти, як професіонал, або бути своїм головним механіком: це легко зробити з HPI WR8 3.0!
Двигун G3.0 HIGH-OUTPUT NITRO
Двигун Nitro Star G3.0 H.O. - це потужний поліпшений двигун на основі вже сильного G3.0, використовуваного в монстрах HPI Bullet 3.0. Двигун оснащений сталевим маховиком для плавної роботи на холостому ходу і гоночним 2-дисковим зчепленням для відмінного прискорення і реакції на газ. Якщо вам потрібно миттєве ковзання коліс, ви його отримаєте! Потужність від двигуна G3.0 H.O. неймовірна, і з до 32 000 об./хв. ви отримаєте кричущі швидкості при натисканні на газ! Двоступінчастий повітряний фільтр захищає карбюраторний отвір від бруду і пилу, а високий кований алюмінієвий теплоотвод дозволяє двигуну зберігати прохолоду. Вся алюмінієва вихлопна система розблоковує кінські сили від двигуна і викидає справжній слід відпрацьованих газів на максимальній швидкості!
Повернення за вимогою шанувальників!
Ось уже деякий час шанувальники WR8 вимагають, щоб він був знову випущений, щоб вони могли насолоджуватися унікальним он-роуд/офф-роуд шоу, яке пропонує ця платформа. Заснований на шасі вантажівки-монстра HPI Bullet, на ринку радіокерованих автомобілів немає кращого ралійного автомобіля. Який кращий спосіб возвести його в знайомство, ніж відзначити 20-річчя перемоги покійного Річарда Бернса в чемпіонаті світу WRC.
Особливості моделі:
- Офіційно ліцензований 2001 роком WRC Subaru Impreza
- Повна копія коліс і шин Subaru переможця чемпіонату світу 2001 року
- Nitro G3.0 High Output двигун з карбюратором
- Всесезонний автомобіль в масштабі 1:8 заснований на перевіреній платформі Bullet
- Водонепроникний сервопривід рульового управління
- Герметичний бокс приймача
- 3 мм алюмінієве шасі з централізованим розподілом ваги
- Повний привід на всі колеса для відмінного контролю
- Пінний бампер
- Міцні масляні 4-шестеренні диференціали
- Передні і задні алюмінієві кришки амортизаторів
- Амортизатори з масляним наповненням з регульованою висотою підвіски
- Великий кліренс для їзди на більшості поверхонь
- Захисні крила для задніх амортизаторів запобігають накопиченню бруду
- Швидкий доступ до всіх критичних точок обслуговування
- Подвійна важільна рульова система
- Захист серво від ударів
- Весь кріплення на шестигранниках
- Всі підшипники з гумовими ущільненнями
- Перешкодозахищена апаратура управління з частотою 2,4 ГГц
Розміри:
Довжина 510 мм
Ширина 227 мм
Діаметр шин 80 мм
Необхідно докупити:
Бортовий акумулятор








